Contact
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of de producten zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: (Bouwmaar-Online ) Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de
Geschillencommissie (SGC).
Bouwmaar-Online
Voor vragen en/of klachten kunt u ons bereiken via:
E-mail: info@bouwmaar-online.nl
Hoofdkantoor:
Tuinzijde 8
2543 XG Denhaag
KVK nr 273033990
Tel: 070 8872150
Fax: 070 3675957
Afhaaladres:
Noorderzijde 61
2543CP Denhaag
Afhalen kan alleen op afspraak